SPAUDOS PRANEŠIMAS
- „Honda Jazz e:HEV“ pelnė penkias „Euro NCAP“ žvaigždutes..
- Dėl naujos priekinės centrinės oro saugos pagalvės ir „Honda SENSING“ aktyviosios saugos technologijų naujojo „Jazz“ saugos įrangos paketas yra plačiausias per visą šio modelio istoriją.
- 2020 m. „Jazz e:HEV“ yra tarp pirmųjų serijinių modelių, išbandytų pagal naują programą, apimančią poveikio keleiviams ir kitoms į eismo įvykį patekusioms transporto priemonėms vertinimą.
- „Honda“ skiria ypač didelį dėmesį keleivių saugumui, todėl nenuostabu, jog „Jazz“ ir toliau lieka vienu saugiausių automobilių savo klasėje.
Naujausiais „Euro NCAP“ saugumo testais, apimančiais naujas griežtas vertinimo procedūras, išbandytas naujasis „Honda Jazz e:HEV“ pelnė maksimalų įvertinimą – penkias žvaigždutes. „Jazz“ išsiskiria nauja patobulinta kėbulo konstrukcija ir gausia standartine aktyviosios saugos bei pagalbinių vairuotojo sistemų komplektacija. Šis gerai apgalvotas aktyviosios ir pasyviosios saugos įrangos derinys sustiprina „Jazz“ kaip vieno saugiausių Europoje lengvųjų automobilių reputaciją.
Tik su hibridine pavara siūlomas naujasis „Jazz“ yra pirmasis „Honda“ modelis Europoje, kuriame kaip standartinė įranga komplektuojama priekinė centrinė oro saugos pagalvė. Oro saugos pagalvė įrengta vairuotojo sėdynės atloše ir išsiskleidžia tarp vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynių, sumažindama jų tiesioginio susitrenkimo galvomis riziką įvykus šoniniam susidūrimui.
Dėl panaudotų trijų tvirtinimo elementų oro saugos pagalvė išsiskleidžia reikiamoje vietoje, apsupdama vairuotoją ir užtikrindama maksimalią apsaugą. Šiai idėjai įgyvendinti inžinierių komanda suprojektavo oro saugos pagalvės bloką, telpantį naujo dizaino vairuotojo sėdynės viršutinėje dalyje.
Šoninio susidūrimo metu nauja priekinė centrinė oro saugos pagalvė veikia kartu su dviem kitomis funkcijomis. Vairuotojo ir keleivio saugos diržų įtempikliai mažina šoninį jų judėjimą. Šių įtaisų poveikį sustiprina paaukštintas centrinis porankis. Naujas sprendimas gali ženkliai sumažinti šalia ir toliau sėdinčių keleivių galvos traumų riziką.
Tai viena iš dešimties „Jazz e:HEV“ oro saugos pagalvių šalia „i-Side“ oro saugos pagalvių sistemos. Ši unikali dvigubos konstrukcijos oro saugos pagalvė, montuojama galinės sėdynės pagalvėlėje, išsiskleidžia šoninio susidūrimo metu ir apsaugo gale sėdinčius keleivius nuo smūgio į duris ir galinį statramstį. Oro saugos pagalvė yra kompaktiško dydžio, todėl netrukdo išskirtinių „Jazz“ sėdynių sistemos „Magic Seats“ veikimui.
Pasyviosios saugos įrangą papildo geriausias pramonėje „Honda SENSING“ aktyviosios saugos ir pagalbinių vairuotojo technologijų paketas, į kurį dabar įtraukta patobulinta kamera, pasižyminti platesniu apžvalgos kampu ir didesne skiriamąja geba. Ši kamera pakeičia ankstesnės kartos „Jazz“ daugiafunkcės kameros bei jutiklių komplektą ir atpažįsta platesnį spektrą kelio dangos ir eismo sąlygų. Į „Honda SENSING“ paketą, kuris yra neatsiejama visų „Honda“ modelių standartinės komplektacijos dalis, taip pat įtraukta adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema, pagalbinė automobilio išlaikymo eismo juostoje, apsaugos krypstant iš kelio ir kitos sistemos.
Kurdami naujausią „Jazz“ modelį, „Honda“ inžinieriai taip pat panaudojo „Honda“ ACE („Advanced Compatibility Engineering“) kėbulo konstrukcijos technologiją, kuri yra visų nepriekaištingų pasyviosios saugos charakteristikų pagrindas. ACE technologija tolygiai paskirsto smūgio energiją automobilio priekinėje dalyje ir kartu sumažina į kitą transporto priemonę perduodamą smūgio energiją.
„Saugumas mums yra nepaprastai svarbus, todėl labai džiaugiamės, kad naujaisiais „Euro NCAP“ saugumo testais išbandytas automobilis pelnė maksimalų penkių žvaigždučių įvertinimą, – kalbėjo stambių „Honda“ projektų vadovas Takeki Tanaka. – Iš pagrindų perprojektavus „Jazz“, mums pavyko pritaikyti naujus pažangius konstrukcinius sprendimus ir naujausią pasyviosios saugos įrangą patikimai apsaugai bet kokio nelaimingo atsitikimo metu užtikrinti. Dėl atnaujinto pažangių saugos sistemų ir pagalbinių vairuotojo technologijų komplekto, siūlomo kaip standartinė įranga, „Jazz“ ir toliau lieka vienu saugiausių automobilių klasėje. Viena pagrindinių „Jazz“ naujovių – geresnis panoraminis vaizdas pro priekinį langą. Mes džiaugiamės to pasiekę nepakenkdami bendroms saugumo charakteristikoms susidūrimo metu – to nepamatysite jokiame kitame automobilyje.“
Griežtesniuose „Euro NCAP“ bandymų protokoluose numatytas smūgio jėgų poveikio įvykus susidūrimui vertinimas. Atliekant NCAP bandymus, buvo ypač svarbu nustatyti, ar „Jazz“ gali apsaugoti jame sėdinčius keleivius ir sumažinti poveikį kitai į avariją patekusiai transporto priemonei. Remiantis vertinimo kriterijais, smūgio jėgos turi būti nukreiptos į tas automobilio kėbulo dalis, kurios gali efektyviai ir saugiai sugerti energiją, kad būtų kuo mažiau pažeistas salonas ir staigaus sulėtėjimo metu nekiltų pavojus keleiviams. Susidūrimo metu abi šios funkcijos turi veikti kartu.
Atliekant bandymus dabar vertinama daugiau šoninio susidūrimo aspektų ir saugumas po smūgio. Peržiūrėti ir autonominėms avarinio stabdymo sistemoms taikomi standartai. Be to, dabar išbandomos vairuotojo įspėjimo sistemos.
2020 m. vasarą Europoje pasirodęs naujosios kartos „Jazz“ su patobulintu ir greitai reaguojančiu hibridiniu galios agregatu atlieka svarbų vaidmenį „Honda“ siekiant iki 2022 m. elektrifikuoti visus savo pagrindinius modelius Europoje.