SPAUDOS PRANEŠIMAS
- „e:Ny1“ yra visiškai elektrinis kompaktiškas visureigis, pasižymintis firminiu „Honda“ dinamiškumu, jautriu vairavimu ir aukščiausio lygio važiavimo komfortu.
- Visiškai naujos e:N architektūros F platformos pagrindu sukurta išmanioji pakuotė su 68,8 kWh akumuliatoriumi, leidžiančiu nuvažiuoti 412 km (256 mylių).
- Visiškai nauja „Honda“ elektromobilių dizaino kalba - balti ženkliukai, detalės ir naujas „Honda“ tekstas ant galinės automobilio dalies.
Ofenbache (Vokietija) vykusiame Europos žiniasklaidos renginyje „Honda“ pristatė savo antrąjį visiškai elektrinį automobilį „e:Ny1“. Tai antrasis šio prekės ženklo grynai elektrinis automobilis, pasirodęs regione po plačiai pripažinto „Honda e city car“, ir skirtas patenkinti augančią klientų paklausą visiškai elektriniams B segmento visureigiams.
Nauju, išskirtiniu dizainu ir naujausiomis pažangiomis technologijomis pasižymintis „e:Ny1“ atitinka „Honda“ į žmogų orientuotą kūrimo filosofiją, todėl maksimaliai išnaudojamas modelio visiškai elektrinis jėgos agregatas, kad būtų sukurtas visureigis, pasižymintis smagia dinamika, sklandžiu ir rafinuotu važiavimu bei intuityviu universalumu.
Drąsią ir rafinuotą išorės estetiką kuria trumpa priekinė iškyša, dideli ratai ir plati vėžė. „e:Ny1“ taip pat pristato visiškai naują „Honda“ elektrinį identitetą - ant viso automobilio, įskaitant priekinį ženklelį, ratų centrinius gaubtus ir vairą, puikuojasi balti „H“ ženkliukai. Be to, ant bagažinės dangčio nauju šriftu užrašyta „Honda“, kad būtų sukurta aukščiausios kokybės išvaizda, kuri bus naudojama ir būsimuose šio prekės ženklo elektromobiliuose.
Sumanus elektrinės pavaros komponentų supakavimas užtikrina, kad „e:Ny1“ suteiks nepaprastą erdvę ir komfortą. Visiškai naujoje centrinėje konsolėje yra paprastas lengvai pasiekiamų mygtukų išdėstymas, daugybė daiktadėžių ir belaidis įkrovimas, o neperkrautas prietaisų skydelis su dideliu 15,1 colio jutikliniu ekranu suteikia prieigą prie išsamios informacijos ir pramogų bei vairavimo parinkčių rinkinio.
„e:Ny1“ sukurtas naudojant „Honda“ naujai sukurtą e:N architektūra F, priekiniu varikliu varomą platformą, kurioje daugiausia dėmesio skiriama trims pagrindinėms savybėms: Speciali didelio standumo kėbulo konstrukcija, žemas svorio centras ir kruopščiai valdoma po grindimis esanti aerodinamika užtikrina, kad visureigis važiuotų smagiai ir užtikrintai.
Be to, platformoje įmontuotas didelio našumo, lengvas, trys viename integruotas galios pavaros blokas, elektros variklis ir pavarų dėžė. Jis generuoja maksimalią 150 kW galią, 310 Nm sukimo momentą ir yra suprojektuotas taip, kad užtikrintų sklandų ir patogų greitėjimą ir lėtėjimą. Po grindimis yra didelės talpos ličio jonų akumuliatorius, kuris leidžia nuvažiuoti iki 412 km (pagal WLTP), ir nuolatinės srovės greitojo įkrovimo galimybė, kai vos per 45 minutes galima įkrauti nuo 10 iki 80 %.
Visiškai nauja važiuoklė, sukurta specialiai elektromobiliams su akumuliatoriais, užtikrina didesnį sukimo standumą - svarbiausias yra didelio atsparumo tempimui plienas, naudojamas 47% „e:Ny1“ kėbulo (pagal svorį). Kartu su naująja platforma ir transmisija jie kartu užtikrina dinamišką veikimą, išskirtinį komfortą ir rafinuotumą, kurių vairuotojai tikisi iš naujausio „Honda“ elektromobilio.
„e:Ny1 yra logiškas kitas žingsnis mūsų elektrifikavimo kelionėje Europoje“, - sakė „Honda Motor Europe Ltd“ vyresnysis viceprezidentas Tomas Gardneris. „Mūsų kūrimo filosofija sujungia išmaniąsias, į klientą orientuotas technologijas su gražiu dizainu ir smagia vairavimo dinamika. Šis naujausias visureigis rodo „Honda“ įsipareigojimą elektrifikacijai ir yra naujausias žingsnis „Honda“ elektrifikacijos kelyje.“