ATEITIS
ATEITIS
INOVACIJOS SMALSUMO GALIA
Soichiro yra pasakęs: „Pranokti žmonių lūkesčius gali išradimas, originalumas ir naujas dizainas.“
Variklis „kaminas“
1947 m. Soichiro sukūrė savo pirmąjį variklį – „kaminą“. Tai buvo išradinga idėja... ir ankstyva nesėkmė.
Po savo pirmojo gaminio motorizuoto dviračio sėkmės Soichiro pajuto įkvėpimą žengti kitą žingsnį – sukurti naują variklį.
Pirmasis variklio prototipas buvo garsusis variklis „kaminas“. (Kodėl „kaminas“? Nes jis atrodė kaip kaminas!) Variklis buvo sukurtas siekiant sumažinti degalų sąnaudas ir padidinti galią, tačiau šio variklio tobulinimas buvo nutrauktas dar prieš pradedant jį gaminti. Vis dėlto variklio principai buvo pagrįsti ir ateityje būtų pasitvirtinę. Tai buvo pirmasis pavyzdys, atskleidęs, kaip „Honda“ nesėkmės patirtį sugeba išnaudoti ateities sėkmei pasiekti.
MALONU SUSIPAŽINTI, ASIMO
2000-ųjų spalį pristatėme ASIMO, pažangiausią pasaulyje humanoidinį robotą
ASIMO – vienas labiausiai įkvepiančių mūsų projektų. Šis robotas humanoidas sukurtas būti daugiafunkciu mobiliuoju pagalbininku. Pavadinimas yra akronimas, šifruojamas kaip „Advanced Step in Innovative Mobility“ (žingsnis į priekį inovacinio mobilumo link). ASIMO eina ir bėga nuožulniais ir nelygiais paviršiais. Jis gali grakščiai pasisukti, lipti laiptais ir paimti daiktus. ASIMO netgi gali reaguoti į paprastas balso komandas ir atpažinti veidus. O naudodamasis savo kameros akimis ASIMO gali susidaryti aplinkos planą ir judėti tarp stacionarių ir judančių objektų.
APDOVANOJIMAS ATITENKA…
„Honda“ pelno svarbius apdovanojimus už efektyvų energijos naudojimą.
Puikūs buvo 2002-ieji metai, leidę papildyti trofėjų lentyną. Tarptautiniuose metų variklio apdovanojimuose „Honda Motors“ pelnė apdovanojimus trijose kategorijose: už „Insight IMA“, „Civic Hybrid“ ir 2,0 litro variklį, sumontuotą sportiškajame S2000 modelyje. „Insight“ taip pat sulaukė specialaus Amerikos efektyvaus energijos naudojimo tarybos pripažinimo – šis modelis buvo išrinktas mažiausiai aplinką teršiančiu 2002 m. automobiliu. Tais pačiais metais „Honda“ pasiekė dar vieną proveržį – sukūrė FCX modelį, pirmąjį pasaulyje kuro elementus naudojantį automobilį, sertifikuotą kaip nulinės emisijos transporto priemonė.
„HONDA“ SVAJONĖS ĮGAUNA SPARNUS
Nusprendėme, kad lėktuvai gali būti pigesni, efektyviau naudoti degalus ir mažiau teršti aplinką. Todėl pradėjome kurti lėktuvą, kuris atitiktų visus šiuos kriterijus. „HondaJet“ pradėjome kurti devintojo dešimtmečio viduryje, o 2003 m. gruodį lėktuvas pakilo savo pirmajam skrydžiui virš Šiaurės Karolinos (JAV). „HondaJet“ yra nedidelis eksperimentinis verslo klasės reaktyvinis lėktuvas, kaip galima tikėtis iš „Honda“, nepanašus į jokį kitą lėktuvą. Varikliai sumontuoti ant sparnų, o ne po jais, ir ši inovacija kartu su daugybe kitų leidžia „HondaJet“ pasiekti didesnį kreiserinį greitį, suvartoti mažiau degalų, o emisijos sudaro tik 40 proc. panašių orlaivių teršalų.
MALONESNI VARIKLIAI
„Earth Dreams“ technologija pirmą kartą buvo įdiegta 2013 m. 1,6 i-DTEC dyzeliniame variklyje.
„Earth Dreams“ technologija – tai pavadinimas, kurį suteikėme savo naujos kartos varikliams ir pavarų dėžėms. Ši technologija padidina galią, tačiau sumažina poveikį aplinkai. Pirmasis masinės gamybos variklis, kuris visiškai atitinka šią idėją, yra Anglijoje gaminamas 1,6 i-DTEC dyzelinis variklis. Jis vairuotojams suteikia nepriekaištingą taupumo ir malonaus vairavimo derinį ir pirmą kartą buvo sumontuotas „Civic“, o 2014 m. pasiūlytas montuoti ir į CR-V modelį.
RYTOJAUS „HONDA“
Kompaktinis SUV automobilis HR-V
„Honda HR-V“ yra mažas sportiškas miesto SUV kompaktišku, bet neįtikėtinai erdviu viduje kėbulu, žadantis didesnio pravažumo universalumą
FCEV koncepcinis automobilis
Aptakių formų penkiavietis „Honda FCEV“ koncepcinis automobilis teikia daugiau nei užuominą apie galimą naujos rūšies degalų elementus naudojančių „Honda“ transporto priemonių stiliaus kryptį. Europoje jį išvysite 2015 m.
NSX koncepcinis superautomobilis
Naujas NSX istorijos puslapis pirmą kartą atverstas 2013 m. Ženevos automobilių parodoje. Suplanuotas išleisti 2015 m., automobilis atrodo pasiruošęs dar kartą pakeisti „Honda“ automobilių sampratą.
„HONDA F1“
„Honda“ varžybos ir pergalės.